Pagina's

maandag 20 juli 2009

Werk aan de winkel

Vanochtend heb ik een globale opzet gemaakt voor een filmpje over de camping. Ik heb de synopsis in schematische vorm aan Wim, de eigenaar van de camping, uitgelegd. We hebben afgesproken dat we morgenochtend wat filmopnamen maken van hem en Tineke inclusief een interview. Dan kan ik met wat aanvullende videomateriaal een aardige film maken.

Het was vandaag weer een warme dag op de camping. Dus enige tijd doorgebracht aan het zwembad. Vanmiddag een lange siesta na de lunch. En Tia dacht daar net zo over zoals je op de foto kan zien.

Vanavond stond op het menu steak haché, in combinatie met een wokgerecht (noodles, ui, worteltjes en een ginger saus). Smaakvol en pittig. De rosé uit het Charente gebied paste erbij ofschoon de smaak me niet zo erg beviel. Rosé wijn moet wat mij betreft fris en fruitig zijn. Deze was te zwaar, donker en zelf op hout gerijpt.

In late avond om 21.30 was het nog steeds zeer uitstekend om buiten te zitten in de rust van de vallende avondschemering. Laat de boeren maar dorsen of met Neels kaartje te spreken de piepers zijn binnen waren de gedachten bij het scheiden van deze prachtige dag.

Dit was de 14de dag op Domaine Le Portrait

Geen opmerkingen: