Pagina's

zaterdag 1 mei 2010

1 Mei De dag van de Arbeid

Het is 1 Mei De dag van de Arbeid. In Noorwegen wordt daar ruimer bij stil gestaan dan in Nederland. Alle winkels zijn bijvoorbeeld dicht en er worden verschillende 1 Mei bijeenkomsten gehouden. Voor mij een dag om me weer even bezig te houden met mijn Blog. Vandaag maar even wat tijd besteed hoe Google maps eigenlijk werkt. Een klein resultaat ervan hier in deze pagina. Ik ga het ook zeker meer gebruiken bij de toekomstige Blog verslagen van mijn camper reizen. De Fiat Doblo is voor een 80.000 km beurt naar de garage geweest en de camper staat voor een garage bezoek op 5 Mei gepland. Maar ..... het is weer eens lekker gaan sneeuwen in de afgelopen week. Nu al weer een paar dagen niet meer maar er ligt weer het nodige. Ik hoop dat ik de camper zonder te veel sneeuw problemen uit stalling kan krijgen.

Ik neem jullie even mee op een virtuele tour naar twee plekken in Tromsø het kultuurhuis en het RICA Ishavn hotel waar ik al weer een paar jaar geleden twee filmpjes maakte. Nu ook in een Google maps versie te zien.


Music Tromsø weergeven op een grotere kaart

1 opmerking:

Varekai zei

Hallo Joop,
Leuk een enthousiaste reactie van je te krijgen op onze weblog. We zijn druk met de voorbereiding voor onze reis naar Noorwegen en Zweden. Op 31 mei hebben we de ferry in Travemunde naar Trelleborg. Dan gaan we eerst door zweden en in het noorden steken we door naar Noorwegen. Zou leuk zijn in Tromso langs te gaan. Geef je dan even het adres, liefst met de coordinaten? Kan via onze mail:adriemeurs@hotmail.com Groet Rob en Adrie