Pagina's

zondag 23 mei 2010

Edgar en Femke in Tromsø

De afgelopen vier dagen zijn Femke en Edgar op bezoek geweest in mijn huisje aan de fjord. Vanwege de vulkaan as crisis was ik wat later terug van mijn reis naar Kiel waardoor ik mijn aansluiting naar Tromsø miste. Gezamenlijk reizen vanaf Oslo naar Tromsø met hun was daardoor niet mogelijk. Vanaf donderdag j.l. heb ik hun de nodige 'attracties' van Tromsø laten zien. Dus de stad, Fjellheisen en Polaria. Daarnaast erop uit met de camper. Tia was ook aan boord. Helaas het weer zat wat tegen. Met veel bewolking en af en toe wat regen maar met een redelijke temperatuur hebben we ook wat rond gereden en daarna in de richting van Sommerøy.


Op de eerder beschreven camperplek hebben we zelfs een nacht gestaan. Gunn Berit en Herman waren ook van de partij.Zij sliepen in een tent en dat was ook wel een beetje kou leiden. Zij hadden de vishengels meegenomen. Dus werd nog een vispartijtje gehouden. Helaas niets gevangen. Maar gelukkig hadden we voldoende eten aan boord en uiteraard ontbraken de Noorse garnalen niet.Tia vond de garnalen ook wel aantrekkelijk om te zien. Kortom het was een gezellige happening. De accu's van de camper zijn nog niet volledige opgeladen. Ze waren weer eens leeggelopen tijdens de winterstalling. Dus daar moet ik nog achter aan voordat de grote camper vakantie aanbreekt.

Geen opmerkingen: