Pagina's

zaterdag 10 juli 2010

Afkoeling

Het is nu Zaterdag 10 juli en koffie tijd. Tia ligt naast me op SONY DSC                     haar favoriete Ikea kussen. Ook tijd om even mijn blog bij te werken. Afgelopen dagen is er niet veel gebeurd. De buren zijn vrijdag vertrokken als mede de andere campinggasten. Die laatste vonden het hier te stil. Inderdaad het is hier erg rustig. Ik stond voor een aantal uren alleen op de camping. Maar in de loop van vrijdag middag kwam een jong Nederlands gezin met drie kinderen (Axel, Daphne en Kilian) het kampement versterken. En ze werden ook nog mijn directe buren. Ook weer even voor Tia wennen. Maar het gaat goed alhoewel ik haar wat meer aan de lijn moet houden. Gisteren en ook vandaag is het bewolkt maar de temperatuur is zeer aangenaam. Gisteren avond heeft het nog wat geregend. Goed voor het gras :).

Vandaag is het weer boodschappen dag. De voorraad voedsel is geslonken en als ik het weekend wil doorkomen gaan we maar weer even naar LeClercq in combinatie een kleine camperritje. Ik heb me voorgenomen om aanstaande maandag te vertrekken. Ik ga dan richting Domaine Le Portrait om het grootste deel van mijn vakantie door te brengen. Eerste alleen met Tia. Dan komt Gunn Berit en wat later Herman. Verder is het plan om volgende week donderdag dan bij Edgar en Femke langs te gaan. Die zitten ergens bij Sarlat in een groot huis met groot aantal vrienden.

SONY DSC                     Hopelijk kan ik ook nog wat in de hangmat liggen. Die staat er nu wat verlaten bij gezien vanuit mijn raam in de camper. Een favoriete plek voor mij en ook vooral Tia om in te vertoeven aan het eind van de middag. Ze staan als een kapitein op het schip vooruit turend naar niets. Maar nu eerst D&E koffie en een van de laatste AH stroopwafels.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jij op een rustige camping, wij in druk Oranje Nederland. Het Museumplein in A'dam is vol(100.000mensen) en er kan en mag niemand meer bij van de politie. Vuvuzela's klinken en heel veel mensen zijn al oranje gekleed. Nog ruim een uur dan gaat het beginnen. We zijn vol zelfvertrouwen.Gaat de Oranje leeuw ditmaal winnen. Ja zeker weten.
Eeen warme oranje groet, Marjolijn