Pagina's

dinsdag 13 juli 2010

Als vanouds

Gisteren avond heerlijk genoten van het diner (flensje met prei en geitenkaas, eenden filet met champignons in wijnsaus met daarbij gebakken piepertjes, appelcompote en sla). Toetje bestond uit chocomousse. Ik heb er maar een flesje St. Emilion bijgenomen en het restant voor vandaag gebruikt. Prima geslapen en zo kon deze dag beginnen om circa 08.30 uur. Na het ontbijt en koffie ‘daagde’ de buurman Wim me uit voor een schaakpartijtje. Voor hem een warming up vanwege een bezoek aan kennissen een SONY DSC                     dezer dagen. Het was voor mij nogal enige tijd geleden. Maar het ging me prima af. We waren beiden aan elkaar gewaagd. En ofschoon ik een pionnetje voor kwam staan ging er in de slotfase iets mis waardoor ik verloor. Verder de camping locatie ingericht. Dus hangmat weer naar buiten. Rest van de middag in de hangmat genietend van het prachtige uitzicht en af en toe een plons in het zwembad. SONY DSC                     Tia snuffelde wat rond. Nog steeds het bot van 2009 niet terug gevonden. Aan einde middag een Pineau Charente als aperitief. Wim en Eddy (een camping gast) zijn de hele middag druk bezig geweest om de Wifi verbinding op camping te verbeteren. Het werk naar mijn mening net zo goed of slecht hoe je het bekijkt als ervoor. In ieder geval prettig dat ik vandaag wat kon internet bankieren. Ik kon de aannemer-schilder in Tromsø betalen voor het perfect schilderwerk van mijn huisje en vervangen van de kelder deuren. Nu vanavond een lekkere bak thee en Wim kwam net vertellen dat het wat slecht weer kan gaan worden zodat ik eventueel wat spullen kan binnenhalen. Service van de camping. Nou afwachten maar hoe het weer gaat worden.

Geen opmerkingen: