Pagina's

vrijdag 16 juli 2010

Citroen

Toen ik vanochtend op het parkeer terrein van LeClercq in Riberac een ouderwetse Citroen zag staan moest ik meteen aan Jan Teske sr denken en aan Dorus. Niet dat ze iets met elkaar te maken hebben maar ik weet dat Jan sr nog altijd warm loopt voor zo’n ouwerwetse Citroen met treeplanken.

    Deze Citroen zag er ook fraai glimmend uit en was best wel in perfecte staat. De associatie met Dorus kwam meer vanwege zijn liedje ‘In mijn hoestbui op vier wielen’ dat destijds met Cor Steyn een succes was. Dus ik kon het niet nalaten om foto's te maken en die tot een kleine video filmpje om te werken met het liedje van Dorus als ondersteuning. Liedje van Dorus was zo gevonden via Youtube. En het internet op de camping werkt perfect. Dus in nog een half uurtje was deze productie klaar.

    Gisteren ben ik bij Edgar en Femke geweest. Ze zaten met een aantal huisandere koppels , allemaal met kinderen (grut van luier status tot enkele jaren oud) in een groot huis in Veyrines de Domme, vlakbij Sarlat. Het marcheerde allemaal prima. Leuk om te zien hoe al dat grut zich vermaakte. Het huis was erg groot en gebouwd op een heuvel met een zwembad dat tweemaal zo groot was als die op de camping waar ik sta. Het was leuk Edgar en Femke te ontmoeten Eind van de middag ben ik weer terug gegaan.

    Voor de rest is situatie stabiel:

    • mooi weer (zon met af en toe een wolkje)
    • wijn voorraad (petit Chablis) op orde
    • komende dagen diner van de camping
    • koelkast vol met lekker beleg en koele drankjes
    • ik begin al aardig bruin te worden
    • Tia vermaakt zich opperbest


    Geen opmerkingen: