Pagina's

dinsdag 6 juli 2010

Eva en Tia zijn ren maatjes

Maandagochtend 5 juli het gebruikelijke ontbijt. Dit keer een verse baguette afgeleverd door Bert de camping eigenaar. Netjes in een theedoek gerold om uitdrogen tegen te gaan. Verse sinaasappelsap en een bak thee maken dat de dag perfect start. Na een espresso aan de bar vertrek ik om het vuilwater loos punt in het dorp op te sporen. De plek valt tegen en is verouderd en niet echt operationeel.


Verder moet ik een water jerrycan kopen. Was ik vergeten mee te nemen. En een Wifi punt is nodig om de blogs bij te werken. Ik rijd in een klein half uurtje naar Caussade. Aan de buitenkant van de stad vind ik een super Marche. In de buurt is ook een Macdonald met een open Wifi. Dan weer terug met boodschappen. In de middag enige tijd bij het SONY DSC                     zwembad. Na mijn avondmaaltijd (zie foto) ga ik aan de afwas. Dan komt de camping eigenaresse met hun hond Eva langs voor een wandeling. Tia is niet meer te houden en ik laat de afwas maar even voor wat het was. Dus we gaan mee om naar de buitenkant van de camping te lopen. Eva en Tia rennen en rennen. Moeilijk om vast te leggen op de video. Maar je ziet dat beide honden ervan genieten. Terug op de camping hebben de buren mijn afwas gedaan. Dat is nog een service! Tia en ik zitten nog wat buiten in de late avondzon en ik geniet van koffie en koek. Dan geeft een vermoeide Tia aan
dat ze wel in camper wil. Eenmaal binnen kruipt ze naast me op de bank terwijl ik aan mijn blog werk van vandaag. Golden Earring 2000 concert speelt op mijn iPod Touch. Hoe zou mijn leven eruit zien zonder mijn elektronica dingetjes. Antwoord ….. saai.

Geen opmerkingen: