Pagina's

maandag 12 juli 2010

Hup Holland maar helaas

Zondag 11 Juli was de laatste dag op camping Le Merou. Wat video opnamen gemaakt en verder wat bij zwembad SONY DSC                     geweest. Die avond ben ik met eigenaresse camping, een  andere campinggast en zoon zoontje naar een andere camping gegaan waar we Nederland- Spanje konden kijken. Dus wij op onze manier uitgedost op pad.

Circa 50 man was aanwezig om in een ruime partij tent de match te kijken. Veel oranje uitdossing. Voornamelijk ook Nederlandse gasten op deze textiel camping. Was dorstig weer. Dus een paar lekkere tap SONY DSC                     pilsjes gingen er wel in. En een portie bitterballen besteld. Ik heb die dingen zeker al een paar jaar niet meer gegeten. Typisch een Nederlands product. Maar hier kon ik ze krijgen. Dus genoten van een portie met mosterd erbij. Helaas het mocht niet baten want Nederland verloor wat ongelukkig. Na de match terug naar de camping waar ik de slaap niet kon pakken. Ver in de nacht viel ik in slaap en om 08.00 was het uit de veren om in te pakken en te vertrekken. Rond 10.00 was het zo ver. Op weg naar Domain Le Portrait waar ik om circa 16.00 SONY DSC                     arriveerde. Onderweg langs prachtige velden met zonnebloemen. Dit is echt een mooie streek. Bij de LeClercq ook nog een aantal boodschappen gedaan zodat ik voorlopig niet de camping af hoef. Ik sta om een mooie plek en het is een verademing om zo wijds uitzicht te hebben. In dat opzicht was Le Merou wat benauwend. Tia is nu ook neergestreken. Maar ze is erg kien om haar bot, vorig jaar ergens begraven weer op te sporen. Zal me benieuwen wanner ze die bot vind. In totaal staan er nu 3 caravans en een tent. En wij dus met een camper. Pracht camping. Ik voel me weer ‘thuis’. Vanavond maak ik weer gebruik van het 3 gangen menu. Nu eerst relaxen en nog even een duik in het zwembad dat nu ook die officiële status van zwembad heeft gekregen.

Geen opmerkingen: