Pagina's

woensdag 30 juni 2010

Op bezoek bij Jørg

SONY DSC                     Woensdag 30 juni vroeg in de morgen van Norrkøping vertrokken. Eerst nog een vroege ochtend plas voor Tia. Ze zit gezellig tussen het groen en geniet van haar moment. Doel van vandaag was om bij Jørg Oehlenschlager op bezoek te gaan. Ik wil met hem een foto- en video shooting doen die ik kan gebruiken voor mijn WEFTA presentatie in Izmir. Ik ben daar gastspreker vanwege mijn WEFTA award 2009.  De rit was lang. Na een eerste stop om te ontbijten weer op pad. Na Helsingborg wordt het drukker op de weg. De rust van de autowegen in het Noorden is over. Vooral na Copenhagen wordt het echt druk. De rustplaatsen in Denemarken zijn er niet op vooruit gegaan de laatste jaren, te klein en vaak niet erg netjes. Ik rijd nog even verkeerd door die stomme Tom Tom. De snelste weg bij Tom Tom is niet altijd de meest logische weg. Ook kan de Tom Tom het stadje waar Jorg woont niet vinden. Na een toevoegsel aan de stadsnaam lukt het wel. Maar de geplande aankomst van uiterlijk 18.00 wordt niet gehaald. Om circa 19.30 arriveer ik bij Jorg. We gaan eerst maar uit eten. Een mooi Italiaans restaurant in een bosrijke omgeving. We eten buiten. Prima tafelwijn. Helaas het voorgerecht schiet er bij in. Men was het vergeten. Dus dan na hoofdgerecht (pasta met scampi pittige versie) maar  een nagerecht bestaande uit aardbeien met mascarpone mousse. Van video filmen en foto’s maken komt het niet meer die avond. Dus dat doen we dan morgenochtend na ontbijt. In een vlot tempo werken we de opnamen af omdat ik vooraf goed nagedacht had wat ik wilde.

Geen opmerkingen: