Pagina's

dinsdag 20 juli 2010

Warme dagen

De afgelopen dagen zijn warm geweest. Zondag is Gunn Berit via Parijs en de trein in Angouleme aangekomen. Vandaar hebben Tia en ik haar met de camper opgehaald. De trein kwam met bijna een uur vertraging aan. Na aankomst op de camping en installeren van de camper konden we vrijwel gelijk aan de diner tafel aanschuiven. Wederom een SONY DSC                     heerlijke maaltijd met als hoofdgerecht Maigret de Canard. Toast met chevre was het voorgerecht. De maaltijden hier zijn een van de sterke pluspunten van de camping. In totaal namen zes gasten deel aan de maaltijd. De dag ervoor had ik genoten van een warme maaltijd met een heerlijk voorgerecht spinazie souffle (zie foto). Ik denk dat er nog SONY DSC                     wel een aantal maaltijden van de camping genuttigd zullen worden. In ieder geval a.s. donderdag van de BBQ. Ook Tia was blij om Gunn Berit te zien en kon in de avond dan ook weer een vertrouwd plekje op schoot vinden. Tia is veel los op de camping en heeft de lokale muis ontdekt maar nog niet kunnen vangen. Dus ze snuift in alle hoeken en gaten om het beestje op te sporen maar het lukt haar niet. We maken nu ook gebruik gemaakt van de mooie plek onder de boom op een niveau hoger dan de camper. Heerlijk om te zitten in de schaduw. SONY DSC                     Het is de mooiste plek van de camping. Het aantal gasten op de camping blijft redelijk constant. En nogmaals naturistisch kamperen blijft gewoon ideaal. Altijd mooie rustige campings met vriendelijke mensen. Verder ontmoet je allerlei mensen met een verschillende achtergrond en hobby's. Zo zijn onze linker buren Hans en Karo druk bezig met vogels spotten. Terwijl de rechterbuurman Pieter gitaar zit te spelen. Het leven tikt rustig verder. Ik ben inmiddels al iets meer dan drie weken weg van Tromsø. Ik realiseerde mij een dezer dagen dat mijn jaar eigenlijk verdeeld is over twee maanden Frankrijk, twee maanden Nederland en de rest in Tromsø. Dus een beetje Europeaan mag ik me wel noemen.

Geen opmerkingen: