Pagina's

zondag 1 augustus 2010

Avond zwembad

SONY DSC                     Herman kon ook gisteravond nog weer gaan zwemmen in het verlichte zwembad. Wim had de verlichting op verzoek aangedaan. Sfeervol wordt alles dan door het blauwe licht zoals te zien is op de foto van de doucheplek met zwembad in achtergrond. En voor Herman was het wederom in het zwembad met en watertemperatuur van circa 25 C.

SONY DSC

Zondagochtend ingetekend voor koffie met noten gebak gemaakt door Tineke. Net toen de camping gasten wilden gaan zitten begon het te regenen. Dus het geheel werd verplaats naar de voormalige koeienstal. Op zondag waren weer de nodige gasten vroeg vertrokken van de camping zodat het iets stiller is geworden. In totaal zijn nu 6 plekken bezet. Na de koffie en het gebak werd het al gauw snel slecht weer. Onweer en zware regenbuien vielen ons ten deel. Dus met z’n allen in de camper. Herman dook al snel weg onder een handdoek omdat hij niet echt happy is SONY DSC                     met onweer. Tia zag haar kans schoon om van de situatie gebruik te maken zoals blijkt op de foto. Lang uitgestrekt lag ze boven op Herman te slapen met af en toe een oog open om alles te controleren. Ik heb het regenweer maar gebruikt om nog een artikel te becommentariëren.

Vanochtend heb ik Jan en Arienne gebeld om te zien hoe hun reis van Boskoop naar la Roche Canillac aan het verlopen was. Toen bleek dat ze al een paar dagen in Frankrijk in hun huis zijn. Later zag ik ook nog de reactie van Marjolijn op mijn blog waarin stond dat ze eerder dan gepland vertrokken waren. Ik ga aan eind van deze maand nog een paar dagen bij ze langs. Dan kan ik nog weer eens een video update van de verbouwing van hun molen maken. Recent zijn er behoorlijks stappen voorwaarts gemaakt. Dus ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: