Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

De tien sterke punten van …

mijn vakantie 2010. Ik vroeg me af vanavond om 22.00 na DSC07110het laatste 3-gangen diner Chez Tineke wat de tien sterkste punten waren van mijn vakantie. Waarom 10 en niet 9 of 11 sterke punten? En zijn er er geen zwakke punten? Of moet ik gaan voor een SWOT (Strength -Weakness-Opportunity-Threaten) analyse. ‘O me god’ zou mijn Spaanse collega Mercedes Careche zeggen en daarmee tot uitdrukking brengend dat het teveel van het goeie is. Dus laten we het simpel houden en gewoon een aantal punten noemen waarom dit een fijne vakantie was:

  • Vakantie in een camper is voor mij echt ideaal. Comfort en eenvoud gecombineerd op circa 12 m2. Perfect bij slecht weer en zeer warm weer.
  • Frankrijk is en blijft een heerlijk vakantie land vanwege temperatuur, natuur, rust, the way of living, de kaas, de wijn ….
  • Verblijf op Domaine Le Portrait draagt een behoorlijke steen bij aan de positieve ervaring. Wim en Tineke zijn echt mensen die laten blijken dat je welkom bent en hebben belangstelling voor je. Daarnaast is hun camping echt schitterend.
  • Ook is het heerlijk om andere mensen te ontmoeten. Een ieder met zijn eigen verhaal, manier van doen en leven
  • Gezelschap van Gunn Berit en Herman. Het was een goede vakantie met geen enkel onvertogen woord
  • Tia het grote hondenmaatje tijdens de hele reis en verblijf. Een cutie, lille gumman!
  • De mogelijkheid om ook via mijn eigen blog wat me in de vakantie bezig houdt

Daarmee sluit ik ook de Domaine Le Portrait periode 2010 af. En gaan we naar La Roche Canillac.

Geen opmerkingen: