Pagina's

zaterdag 7 augustus 2010

Weekend

SONY DSC                     Vrijdagavond was er weer gelegenheid voor BBQ. Gezien het succes SONY DSC                     van de vorige hebben we nu ook weer deelgenomen. Voor Herman was dit zijn eerste BBQ en hij heeft er volop van genoten. Hij had gekozen voor de visvariant BBQ en kon zich ook tegoed doen aan de ‘drank’. Vier verschillende blikjes frisdrank werden genuttigd. Op de foto’s kan je zien hoe cool Herman was op SONY DSC                     de BBQ. Trouwens ik deed ook mijn best om er cool uit te zien. Tot nu toe heb ik hier op de camping al drie keer een positieve opmerking gehad over mijn bril. Een verschijnsel dat me ook al eerder een aantal malen is overkomen. En dan te bedenken dat de bril al zo’n beetje 10 jaar oud is. Een koopje destijds bij Hans Anders.

Bijna de hele camping nam deel aan het eet festijn met heerlijke salades, vlees en visgerechten. Het was wederom een geslaagde BBQ maar dit keer zonder gezang:). Wim had als slotstuk banaan in de gas BBQ verwarmd en daarna geflambeerd. Ook hebben we aan onze tafel nog naar de prachtige sterrenhemel zitten kijken. Volgende week op 12 Augustus wordt een meteoriet regen verwacht zodat de nodige vallende sterren te zien zullen zijn. Aan het eind van de avond kon Herman met twee Hollandse meisjes van zijn leeftijd zwemmen in het verlichte zwembad.

Daarmee werd de vrijdag afgesloten en SONY DSC                     kon het weekend beginnen. Dit hield ook in dat er boodschappen gehaald moesten worden om de komende dagen in leven te blijven. Op de weg naar Riberac stond in het weiland twee grote dierenfiguren. Ik kon niet nalaten om daar even een fotootje van te maken. Mij werd niet duidelijk waarom deze figuren geplaatst waren. Ook niet zo belangrijk. De komende dagen zullen erg warm zijn. Dus maar weer in de relax stand.

Geen opmerkingen: