Pagina's

zaterdag 28 augustus 2010

Weer op weg

Edgar 36 jaar Voordat ik het vervolg geef op mijn pech verhaal ga ik vanaf deze plek Edgar feliciteren met zijn 36ste verjaardag. Van harte Edgar en nog vele jaren. SONY DSC                     Ik doe er maar een leuke foto van jou bij gemaakt door Femke toen jullie dit jaar bij mij waren in Tromsø. En symbolisch een bosje tulpen via een foto.

Nu mijn vervolg op mijn pech verhaal. Na 1.5 uur arriveerde de NAF monteur met een sleepwagen. Hij wilde me wegslepen. Na ‘uitgelegd’ te hebben wat het probleem was mede dankzij telefonische hulp van Gunn Berit vanwege Zweeds-Noors taal probleem duidelijk dat hij niets kon of wilde doen. Hij bood aan de camper naar een parkeerplaats te brengen en te wachten tot maandag! Ik reed met mijn camper trouw achter hem aan. Maar toen hij weg was besloot ik na 5 minuten hier niet te blijven staan.

En …. het lichtje op het dashboard van een niet optimaal werkend injectie systeem was uitgegaan nadat ik de camper opnieuw gestart had. Misschien omdat de camper iets hellend naar voren had gestaan? Of was het vuiltje in het systeem weg? God mag het weten maar het was zo. Dus langzaam rijden (90 km/uur) richting Umea. Indien het lichtje weer zo verschijnen kon ik altijd de afslag pakken naar Klockstranden waar een garage zit die mogelijk zou kunnen helpen. Maar alles liep perfect en even over SONY DSC                     middernacht parkeerde ik op een super camperplek bij Hoge Kusten. Een door Unesco beschermd verklaard gebied langs Zweedse kust. Vanuit die plek gaan we op zaterdag weer langzaam verder rijden en hoop ik dat de storing niet meer optreedt. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: