Pagina's

zondag 13 februari 2011

Winter impressie

De Mijn Camper blog wordt iets eerder aktief in 2011 dan gepland. Dit weekend was weer eens aanleiding om verder na te denken over toekomst plannen met camper. De vrije vrijdag van eens per 14 dagen bevalt me prima. Lekker om een lang weekend te hebben en biedt te zijner tijd mogelijkheden om er lang met de camper op uit te trekken. Nu nog niet want de sneeuw is weer rijkelijk gevallen in de afgelopen dagen. Ik heb daarom maar even een korte impressie gemaakt van hoe winters het er nu uitziet. Tia was ook buiten maar zoals je op het filmpje kunt zien het was zwemmen voor haar in de sneeuw en aan het eind staat ze beteuterd te kijken met een pootje in de lucht omdat er sneeuw-ijs aan een van haar voeten zit. Dus het is erwtensoep weer. Ik heb twee blikken Unox erwtensoep uit Nederland meegenomen de laatste keer. Dus ik trek er maar eentje open vandaag.


1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een berg sneeuw, heb je een sneeuwschuiver? Tia kleurt er goed bij.
groeten van Natasja