Pagina's

maandag 25 april 2011

De Pasen voorbij

Op eerste Paasdag zijn Tia en Gunn Berit op bezoek geweest. Dit was ook de eerste dag het Noorse KNMI goed weer had voorspeld voor Noord Noorwegen. Inderdaad zon Vespa roodmet wat wolken viel ons ten deel. Ik heb mijn vakantie 2011 ook wat in hoofdlijnen uitgestippeld. Tweede helft Juni richting Nederland om daar het scooter rek van Linnepe aan de camper te laten plaatsen. Dan de rode Vespa ophalen in Alphen. De rode Vespa met accessoires ga ik deze week wanneer ik in Nederland ben bestellen.

Ik verwacht uiterlijk eind Juni met de camper vanuit Nederland dan richting Frankrijk te vertrekken. Ik heb een aantal naturisten campings aangekruist voor een bezoek.We beginnen met Oliverie ten westen van Poitiers. In het Uit magazine van de Nederlandse Federatie van Naturisten (NFN) stond een aantrekkelijk verhaal over deze camping. Dan staat ook Le Fayard in de Correze op de planning. Een camping die dit jaar voor het eerst naturistisch is. Ook deze camping is kleinschalig. Dan wil ik ook nog weer langs bij Chateau Guiton, een vertrouwd adres met prima accommodatie. En mijn wijn voorraad van Chateau Segur is op. Kan ik daar weer aanvullen. Vervolgens misschien nog naar La Borde, een wat grotere familie camping al 25 jaar door Nederlanders gerund en wat meer in het zuiden van Frankrijk ligt. Ik las daar ook een positief verhaal over. Helaas kunnen we de recensies op deze camping in Uit magazine van NFN niet meer lezen door onmin tussen campingbaas en NFN blad. Vier campings is misschien een beetje teveel voor een korte periode van 2-3 weken. Dus het kan anders uitpakken. We zien wel. Het zijn wat hoofdlijnen.

Daarna hoop ik ergens midden Juli in Domaine Le Portrait 11102010012te arriveren voor een langere periode van een weekje of vier. Daarna is het nog een beetje een vraagteken. Maar in ieder geval eind augustus weer terug naar Tromsø. De plannen zijn gesmeed nu de uitwerking nog. Ik ben er klaar voor. En mijn reis maatje Tia zal ook weer van de partij zijn. Een open haard zoals op de foto zal ze niet nodig hebben.

Geen opmerkingen: