Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Eind April naar Lofoten?

Het ligt in de bedoeling om eind April met alle vrije dagen rondom Pasen voor het eerst in 2011 met de camper erop uit te trekken naar de Lofoten.


Het is behoorlijk aan het dooien geslagen in Tromsø maar lang nog niet alle sneeuw is weg. En je weet nooit ook in April kan het weer gaan sneeuwen. Maar als het erin zit ga ik de camper wat eerder uit de stalling halen. Ik kijk er echt naar uit na de afgelopen drukke periode. En ik realiseer me dat het over ruim twee maanden weer tijd is om op vakantie te gaan. In de afgelopen maanden hebben zoveel reisdoelen (Spanje, Portugal, Corsica, Sicilië, Italië etc.) door mij hoofd gespeeld maar misschien blijft het gewoon bij het vertrouwde Frankrijk waar altijd weer veel te beleven is. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de vakantie ga indelen. Een gedeelte Joop April 2011 smaal sizezal zeker ook bestaan in wat rondreizen met voldoende camping stops er tussen in. Ik laat me daarbij ook maar wat inspireren door verhalen uit het NKC blad.


Eind April ga ik ook nog een eendaagse cursus steadicam volgen in Turnhout. Ook daar kijk ik naar uit. Cursus wordt gegeven door een professionele steadicam camera man. Ik hoop er veel van op te steken. Dat zal dan ook terug te vinden zijn in mijn toekomstige videofilmpjes. Voorlopig eerst maar een recente foto van mezelf in deze blog gemaakt op mijn werk. Nou dan kun je zien hoe ik er anno April 2011 uitzie. Al wat gebruind van een paar dagen Barcelona met 18C. Leven is zo slecht nog niet.

1 opmerking:

wimentineke zei

Toch wel een voordeel dat je een jaartje ouder wordt in combinatie met feestdagen, je kunt dat toch weer wat langer iets leuks gaan doen.Het lijkt me heerlijk om na een lange koude periode weer de camper te pakken en erop uit te trekken. Wat betreft zo'n cursus steadicam kunnen we je wel weer wat oefenmateriaal bieden, de camping zal namelijk dit seizoen toch weer wat veranderen hebben, zoals de aanvang van het sanitair en de uitbreiding van het kampeerterrein, en wat is er mooier dan zoiets op video vast te laten leggen door iemand die er "kaas van heeft gegeten".We hopen dat het bij jullie in het hoge noorden ook wat mooier weer gaat worden zodat je vast aan de vakantie kunt gaan denken.
Groeten Tineke en Wim