Pagina's

maandag 18 april 2011

Geen sneeuwklokjes bloeien maar sneeuwvlokjes ...

… dwarrelen neer hier in Kvaløysletta sinds zondag 17 April 2011. De plannen die ik had om de camper uit de stalling te halen heb ik moeten uitstellen. De afgelopen week was het redelijk voorjaarsweer maar nu is het voor het weekend weer gaan sneeuwen. Gevolg hier en daar weer wat sneeuw op de weg en dus een te groot risico om met een camper te rijden als je geen winterbanden met spikes hebt. Vandaag reed zelfs de sneeuwschuiver over de weg. Ik heb mijn paasvakantie week in dat opzicht moeten aan passen. Ik ben maar eens begonnen om mijn laptop grondig op te schonen mede omdat de beschikbare ruimte op de harde schijf minimaal dreigde te worden.


Verder heb alle foto's die Femke tijdens dat het bezoek van haar en Edgar gemaakt heeft ook nog een compilatie filmpje te maken. Dat filmpje staat hieronder. De begeleidende muziek is van de Noorse zangeres Kari Bremnes. Ik vind haar qua uiterlijk een beetje lijken op Barbara Streisand maar haar stemgeluid is anders. Ik heb van haar vorig jaar rond Kerst nog een live concert gezien in Kulturhuset in Tromsø.


De komende dagen zal wel uitdraaien op veel binnen zitten en af en toe wat boodschappen doen. Dus maar wat kleine huishoudelijke klussen doen en wat over de toekomst nadenken vanaf December 2013. Begint al aardig dichtbij te komen dus. Jullie horen weer van mij over een paar dagen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi j.B.vanuit een zeer zonnig en 20 graden warm Holland even een korte reactie op je blog.Pech met je Pasen plannen:geen eieren zoeken op de Lofoten!
Veel foto"s van Femke,geeft aardig beeld van jullie bezigheden.Landschap blijft indrukwekkend.
giusseppe Papari,m'n kamerbewoner zal je binnenkort mailen.Dit is een vooraankondiging mijnerzijds.
Hier is alles okee.groetjes,Neel