Pagina's

zaterdag 7 mei 2011

Camper van stal

Vrijdag 6 mei was het dan eindelijk zover dat ik de Knaus VanTi uit de stalling kon gaan halen. Het was best wel spannend om te zien of de accu zich dit jaar goed gehouden zou hebben. En …. nee hoor opnieuw ontladen. Behulpzaam als altijd werden door de beheerder van de stalling start kabels op een auto aangesloten. En flits daar startte de camper weer. Meteen maar doorgereden naar de garage. Daar staat de camper nu voor check up. Ik heb gevraagd ook te laten kijken na de technische storing die ik had einde camper vakantie in 2010. Verder een algemene service beurt. De conditie van de achterbanden waren nog goed. Eind volgende week kan ik er dan op uit is de verwachting. Nog wel even inalfa_awus036h_grichten’ zodat Mijn Camper rijklaar is. Ik heb inmiddels ook een Wifi netwerk signaal versterker aangeschaft. Dan worden zwakke Wifi signalen beter opgepakt hetgeen de kwaliteit van de internet verbinding zal verbeteren. Nuttig als je wat ver afstaat van het netwerk op een camping.

En er heeft zich al een camper gast aangemeld. Stijn Julian, SONY DSC                     zoontje van een Zweeds-Nederlands echtpaar in Tromsø, wilde graag weer een weekendje mee zoals vorig jaar. Hij zond in Nederlands een grappige reactie op Mijn Camper blog. Hij wordt tweetalig opgevoed en spreekt vloeiend Noors en ook goed Nederlands. Op bijgaande foto nog een indruk van zijn bezoek vorig jaar. Zo te zien smaakte de chocopasta.

De laatste resten sneeuw verdwijnen nu en dus wordt ook weer aantrekkelijk om erop uit te gaan. Een weekend in Sommerøy als start is altijd aantrekkelijk. Dat wordt zo’n beetje een jaarlijkse traditie.

De Vespa scooter heb ik nu ook tijdens mijn laatste bezoek in Nederland uitgezocht bij de dealer in Alphen aan den Rijn. Het is echt een complete versie met een leren duo-zit, stuurhendels in bijpassende kleur en een mooie Vespa rode helm. Een anti-diefstal premie is meer dan 250 Euro/jaar! Niet goedkoop maar wel nodig. Eind Mei ga ik de Vespa ophalen.

2 opmerkingen:

Varekai zei

Hallo Joop,
Wij zijn weer in Nederland na een, zoals je wel gelezen zult hebben, geweldige reis door Marokko. Vooral het zuiden is overweldigend mooi.Wij hopen dat je als je in de buurt komt gelegenheid kunt vinden om langs te komen(plaats voor je camper is er).Stuur maar een mailtje als je plannen hebt.
adriemeurs@hotmail.com
Groetjes Rob & Adrie

Anoniem zei

J.B.de lente is ook bij jou begonnen,prima!Knaus weer in beweging gebracht,de banden opgepompt en let;s go.Leuk,dat jj jescooter hebt besteld en spoedig kunt ophalen.Hier alles okee.Nog een inwoner erbij,een Portugees[tijdelijk]De Italiaan gaat eind Juni weg,naar Parijs,Leiden was niks[volgens hem]Vrijdag komt Martujn met vriendin,lang weekendje,gezellig.Hier nu regen,kan alle stuifmeel wegwaaien.Politie Schagen heeft3pyromanen aangehouden[werd tijd]
Groeten,ik moet nu achter de warme hap aan,het beste en tot een volgende keer.