Pagina's

vrijdag 10 juni 2011

Duizend bommen en granaten

De bekende woorden van Kapitein Haddock om zijn ergernis kaptein haddock uit te spreken gevolgd door vaak een groot aantal tekens om nog eens te onderstrepen hoe boos hij is. Nou zo voelde ik mij ook vanmorgen toen wederom bleek dat het gas niet werkte. Erger nog,  ik heb nu helemaal geen gastoevoer meer. Wat ik ook probeer er komt geen gas uit de branders van de kookplaat. Ik denk dat de klep van de Trauma dicht zit of niet open wil. Alle blijdschap om erop uit te trekken verdween als sneeuw voor de zon. Ik kon ook de dealer niet bereiken. Niet dat het geholpen zou hebben maar toch.

Uiteindelijk heb ik toch besloten om toch door naar Svolvær, de ‘hoofdstad’ van Lofoten te gaan. Ik hoop daar misschien een pits gastoestel te kopen met wegwerp tankjes. De tocht naar Lofoten was schitterend en rond 13.00 stond ik bij het winkelcentrum om me inkopen te doen. Ik ga de komende dagen maar BBQen zodat ik het gasprobleem bij koken omzeil. Helaas kon ik geen campingshop vinden.

Ik sta nu op dezelfde camping waar de foto van Tia in de camper is genomen die ik gebruik voor hTia overpeinzingenet logo van de blog. Het is er goed bezet maar ik heb weer een mooi plekkie. Het  is vandaag erg warm geweest. In de loop van de dag ben ik mijn ergernis kwijt geraakt maar ik ga zeker nog even klagen bij de dealer over dit stukje zeer slechte service. En Tia lag aan eind van de avond de dag nog eens te overpeinzen.

Duizend bommen en granaten

Geen opmerkingen: