Pagina's

zondag 5 juni 2011

Rood en Cool

Het is echt cool gaaf die nieuwe rode Vespa scooter. Afgelopen vrijdag was het dan zover. Aan het eind van mijn Joop scooterwerkweek in Nederland kon ik mijn scooter in Alphen gaan ophalen. Hij stond al te blinken in de zaak en na de formele zaken kon ik met de scooter3helm op weg. Eerst naar Arienne om de echte rode Vespa helm te laten overhandigen. Ik heb de helm cadeau gekregen van Jan en Arienne. Dus meteen maar even op de foto vastgelegd voor hun kapsalon. Daarna op de scooter op pad door het polder landschap met schitterende zonnig weer. Via de Zeegerplas, Ter Aar, Bilderdam terug naar scooter2Alphen met een tussenstop bij Nelemarie. En vandaar naar Marjolijn. De scooter staat nu op stal tot eind van deze maand wanneer ik met de camper op vakantie ga. Vertrek datum vanuit Tromsø ligt vast: zaterdag 25 Juni! Op woensdag 29 Juni wordt het scooter draag rek achter de camper geplaatst en dan kan ik uiterlijk 30 Juni op weg naar Frankrijk.


De camper is de afgelopen week bij de garage gebracht voor de vervanging van de warmte wisselaar en daarna gaat de camper naar de dealer voor het opsporen en herstellen van de verwarmings problemen. Dus zo langzamerhand zijn we er klaar voor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Joop, het ziet er allemaal flitsend rood uit. ik lees dat je ritje goed verlopen is. Ben je nu een beetje thuis met gas/rem en rijvaardigheid :-)
we zien en spreken elkaar Arienne

Anoniem zei

J.B,je LADY IN RED is opzienbarend en een aanwinst voor in de vacantie De kleine weggetjes zijn te ontdekken in dat mooie Frankrijk.Nu is het zaak om overeind te blijven en er benzine in te doen. tot horens,groet,Neel