Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Weer terug van weg geweest

De laatste blog van maandag 8 augustus eindigde al met de tekst ‘Hierna kon de nachtrust beginnen alhoewel …..’. In de nacht SONY DSC                     van maandag op dinsdag bleek het voordeel om in een camper een eigen wc te hebben. Ik heb daar een behoorlijk gedeelte van mijn tijd doorgebracht. Ook mijn toiletkast  vulling moest aangepast worden met WC papier (zie foto). Nu is het vrijdag 12 augustus en ben ik weer hersteld van een tamelijke intense ontregeling van maag en darmen. Uiteindelijk hebben vier pillen imodium, gekregen van en geadviseerd door Gunn Berit de ontregeling tot staan gebracht. Een artsbezoek kon daarmee voorkomen worden. Oorzaak ongerief niet echt duidelijk. Sinds gisteren ben ik weer de ‘oude’. Al met al ben je in dat soort situaties al heel snel even het vakantie gevoel kwijt maar dat is sinds donderdag weer terug. Vandaag was het de dag om afscheid te nemen van Gunn Berit en Herman die de twee weken chalet erop hebben zitten en nu onderweg zijn naar Oslo. Het is hun beide goed bevallen in het chalet. Gunn Berit gaat nog een reactie in het Engels maken voor de NFN site over de hoge kwaliteit van het chalet en het hele voorzieningen niveau van de camping. Ook de genuttigde maaltijden zijn goed bij hun in de smaak gevallen. Herman deed ook erg goed zijn best en  hij is kampioen Cola drinker en Magnum eter. Op de laatste avond kon hij nog weer na diner bij Wim enSONY DSC                     Tineke een duik in het zwembad nemen terwijl het vrijwel volle maan was. Ook werd elke avond even genoten van de allerlaatste zonstralen op een bankje een niveau hoger achter mijn camper.

Beste blogvolgers ik ga aan de laatste dagen vakantie beginnen hier op de camping Domaine Le Portait tot ergens begin volgende week en aansluitend een bezoek bij Jan en Arienne. Misschien dan nog een weekend op een textiel camping. Uiterlijk maandag 22 Augustus gaat de grote terugtocht naar Tromsø beginnen met aankomst uiterlijk 27 Augustus. Uiteraard gaat alles gepaard met mijn campermaatje Tia die net als ik ook haar dagelijks gangetje mist naar chalet om Gunn Berit en Herman te begroeten en om bijvoorbeeld een bakkie te doen. Maar ja, je kunt niet alles hebben in  het leven. Dus zitten Tia ik nu maar ‘s vonds op het bankje in de zon en denken wat terug aan de afgelopen twee leuke weken met ieder zijn  eigen optrekje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Joop,
Fijn je bent er weer en nu lekker verder genieten van de volgende 'etappes'. Doen wij dan ook weer een beetje aan mee, het is nu echt traditie 's avonds 'even op de blog kijken'.
groeten van Natasja en Wino

Anoniem zei

J.B. Shit,dat was het dus!!Het is een van de vacantie ongemakken;maar het is passé!!Nog even van de na-dagen genieten.Heb je je wijn-voorraad al op peil?En dan op weg naar de Teske-familie,ook niet verkeerd.Van de week hier in de krant een bericht van nachtelijke canper inbraken op parkeer-plaatsen.Terwijl de mensen liggen te slapen!Advies;ga op goed verlichte plaatsen staan bij anderen of op de campings.Tís maardat je het weet,Groet,Neel.

Bonnie en Wim zei

Goed te lezen dat je weer hersteld bent Joop! en nog gefeliciteerd met de aankoop van je huis in Pillac. ziet er geweldig uit!
hartelijke groeten van Bonnie en Wim