Pagina's

maandag 20 februari 2012

Werk aan de winkel

LEs Cotes02Vandaag is de aannemer Ray begonnen met het verwijderen van de dakpannen van Les Côtes. Hij en zijn mannen waren er al vroeg bij hoorde ik van Wim. Op de foto’s gemaakt door Wim is te zien hoe snel het gaat. Ik schat in dat al bijna van een derde van het dak de panneLEs Cotes05n verwijderd zijn. En het doorzicht door de balken naar de omgeving levert ook een fraai plaatje van de natuur nu in de LEs Cotes03nadagen van de winter in Charente. De sneeuw is verdwenen en de vorst is uit de grond. Het is wel wat drassig heb ik begrepen. Op de foto is te zien dat ook toch al wat zonnig was maar fris begreep ik. Ray en zijn mannen hebben het chalet tot hun beschikking.
LEs Cotes08Ook Wim heeft samen met Tineke zijn materialen en gereedschap van Domaine Le Portrait naar Les Côtes gebracht. Het staat nu in de woonkamer uitgestald. Over een paar dagen kan Wim aan de slag als de aannemer aan zijn kant klaar is. Wim heeft ook een waterlekkage in het chalet verholpen die bleek nadat de hoofdkraan weer was open gedraaid. LEs Cotes07Op de foto’s een indruk wat er allemaal staat aan gereedschap en materiaal voor het bouwen van de video studio.
Ik ga zelf voor 10 dagen naar Les Cotes in de week na de Pasen. Dan kan ik aan de gang met schilderwerk op de beneden etage van het hoofd woonhuis. Verder op bezoek bij Ikea om mijn inrichting aan te schaffen en mogelijk al wat te gaan instaleren in woonhuis en chalet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeempie, dat gaat al snel!
Leuk om te volgen
Groet, Marjolijn