Pagina's

zaterdag 31 maart 2012

Licht uit spot aan

Licht uit, spot aan dat waren de bekende woorden van Mies Bouwman in één van haar TV spelletjes programma’s. Daar dacht ik aan toen ik Plafond spotjesvandaag het werkverslag over Les Côtes van Wim ontving. Hij heeft inmiddels het lichtspotjes plan in uitvoering gebracht. In totaal zijn 20 spotjes verdeeld over de de schuine wanden, het plafond en de wanden van de videostudio. Aanstaande maandag wordt het afgerond.
In de hal en boven de trap zijn twee spots gemaakt, met Stopkontakt traphotelschakeling. Bij binnenkomst van studio een dubbele schakelaar met 6 spots links in het hoekje en boven mijn toekomstige werkplek. Deze komen ongeveer midden boven het werkblad. In totaal verder vier spots verdeeld over het plafond.
Verder heeft Wim al een eerste test uitgevoerd met een schuine wand grote platen gips en dat ging goed. Het was de afgelopen periode mooi weer in de Charente. Ik kijk regelmatig op de Franse meteo consult link voor het gebied. Op bijgaande foto blijkt wel hoe het daar was afgelopen week. Hier in weerbericht les cotesTromsø is het weer gaan sneeuwen. Daar zijn hier de Noren erg blij mee want heel Noorwegen ligt deze week plat vanwege ‘Paske’. Ze zitten thuis of in hun hut en gaan het liefst elke dag skien. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het weer in de Charente. Dus ik hoop dat het in mijn schoonmaak en verfweek in Les Cotes na de Pasen het eveneens zonnig is want dan kan ik ook genieten van mijn verblijf aldaar.

Geen opmerkingen: