Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Nieuwe ramen

Afhankelijk ging het inzetten van de nieuwe ramen vlot. Eén raam is in Raam buitenkantstudio en het andere kleinere raam is buiten studio op de de zolder. Maar uiteindelijk bleken de afmetingen van het raam in studio iets anders te zijn dan gedacht was. Stond wel in de kleine letterjes schreef Wim. Ook was de verhoging van de vloer niet meegenomen. Raam studioDus uiteindelijk heeft Wim bij het uitblijven van alternatieven een nieuw raam gehaald en erin gezet. De fotos laten wel zien hoe fraai het er al uitziet. A room with a view! Ik zie me daar al heerlijk van genieten terwijl ik in de studio aan het werk ben. Klasse Wim!
Inmiddels zijn beide ramen geplaatst en moeten nog alleen de randen nog afgewerkt worden met isolatie materiaal. Aanstaande maandag  gaat Wim aan de slag met het regelwerk. Dus dat loopt allemaal voorspoedig. kleine raamAan het eind van deze week hoop ik even twee dagen ook ter plekke te zijn om de voortgang te bekijken. Ook kan ik dan met Wim overleggen over houtwerk rondom zwembad. Verder kan ik dan beter bekijken Groepenkast finalwat ik kan doen in de week na Pasen. Streven is schoonmaken en schilderen woon- en slaapkamer. In Mei en Juni kan dan de rest voor de vakantieperiode begint.
En tot slot nog een foto van de nieuwe groepenkast die nu helemaal af is. Wim denkt dat hij nog een keer een afwerking om de zwarte kabels maakt.

Geen opmerkingen: