Pagina's

maandag 26 maart 2012

Plafond balken

De volgende fase van de video studio is in gang gezet. Wim heeft nu na Plafondbalkenhet weekend het raamwerk voor de studio nagenoeg gereed. De plafond balken (zie foto) zitten er ook in Laseren alles is uitgeleveld met een vernuftige constructie van de laser (zie foto). Het was een behoorlijk gedoe rondom de bestaande balken en staanders maar het is  ‘Wim de builder’ weer gelukt.
Vanmiddag is er een begin gemaakt met de planken en balken van de schuine wanden. Met name is hier ook aandacht besteed aan de verdeling Gips afladenen opvang van gewicht. In  de hoeken is het nog even puzzelen maar dat gaat ook lukken. Een paar gekochte spotjes bleken te zuinig te zijn. Maar er loopt nog een verzoek bij Semat voor betere spotjes. Ook heeft Semat per vrachtwagen de gipsplaten afgeleverd (zie foto) die nu opgestapeld staan in de hangar.
Deze week moet ook Ray de aannemer zijn laatste kleine klusjes afhandelen. Inmiddels ben ik al aan de slag gegaan wat Ikea in Bordeaux me kan bieden. Deze Ikea is weliswaar wat minder gesorteerd maar heeft wel een  optie om via het internet een aflevering te bestellen voor grote zaken zoals bedden, matrassen, tafels etc.Uiteraard tegen betaling. Dus wellicht een geschikt alternatief.
Ik heb ook met Johan, de vorige eigenaar, afspraken gemaakt over het weghalen van de laatste restanten van zijn ‘inboedel’. Hij heeft toegezegd om ook in de week na Pasen langs te komen als ik er ben. Dus daar bouwen we dan maar op.
Dus het wordt ook weer tijd om de camper ‘uit het vet’ te halen zodat ik vanuit Alphen naar Pillac kan rijden. Dan kan ik deze blog Mijn Camper ook weer de eer aandoen die het verdient namelijk hoe is het om erop uit te gaan met de camper.

Geen opmerkingen: