Pagina's

vrijdag 11 mei 2012

De laatste loodjes

Deur studio dichtNu aan het eind van deze week heeft Wim ook de deur in de videostudio er in gehangen die toegang geeft naar de rest van de zolder.  Vanwege een zware constructie balk op ongeveer 1.5 meter had ik aanvankelijk hetDeur studio open idee om de deur in te laten korten. Maar nu ik het geheel zie ben ik het met Wim eens dat een volledige deur lengte mooier is. Dus het betekent wel dat men dan even moet bukken om naar de zolder te gaan zonder de kop te stoten.
De platen voor de achterwand heeft Wim al boven staan en deels op maat. AchterkantDus maandag gaat hij isolatie aanbrengen, elektra voor verlichting in de wand voeren en dan de platen er tegen aan. In die week gaat hij dan ook nog wat kleine klusjes (stopcontacten beneden, radiatoren Bergerie, elektraleidingen op zolder strak leggen, etc.) doen. Mooie klusjes voor halve dagen naast zijn campingwerk. En voor de rest gaat Claude de stucadoor zijn gang. Hier in Tromsø heb ik in mijn tuin de eerste twee krokussen waargenomen. De sneeuw was behoorlijk aan het verdwijnen. Maar geloof me of niet de komende twee dagen voorspelt men opnieuw natte sneeuw.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

J.B.in afwachting op weg naar een etentje met Arienne,de Jannen naar Surakarta in Leiden,even een reactie.Het gaat voorspoedig met je bouwplannen:geweldig.die Wim heeft 2 gouden handen.Wanneer gaat je vacantie beginnen?Het is hier een paar dagen mooi weer,de natuur op haar mooist,ook geweldig.Mijn bouwplannen hebben ook de eindfase bereikt:nieuw [2-de-hands]zpnnescherm en de traploper gekeerd,,als nieuw.Helemaal huisje weltevree!De groetjes van de hele Burggraven-clan,Neel.

Rob en Adrie zei

Beste Joop,
Kunnen begrijpen dat het niet meevalt in Tromsoy om onze zonnige verhalen te lezen.
Maar even volhouden wat Frankrijk wordt volgens ons geweldig.

Sterkte Rob en Adrie