Pagina's

maandag 16 juli 2012

Boys and Toys

Toen ik arriveerde op Les Cotes, alweer zo’n kleine 3 weken geleden ,was Gilbert bezig met veel plezier met zijn graafmachine. Voor en achteruit manoevreren, graven etc. Hij genoot er zichtbaar van. Wim zei toen jongens en hun speeltjes :). Dat kwam ook bij me op toen Jon Andreas en Herman vroegen om rond te mogen rijden op de grote rode tractor maaier Toros en op mijn Vespa. Ze zijn pas 13-14 jaar. En zo geschiedde Herman en Jon Andres afwisselend op de rode scooter en Toros. Ik kon uiteraard niet achter blijven door rond te zoeven op mijn kleine rode maaimachine. Het leek wel een amusement park op Les Cotes. Leuk toch dat het allemaal kan. Beate heeft het vastgelegd op video. Hieronder een korte montage.Ook nog een mooi afsluiting van de 2de week met de Noren.


Zaterdag 14 juli is rustig verlopen met wat boodschappen doen. In Pillac was ter gelegenheid het 14/18 monument versierd met vlaggen. Inmiddels is de Livebox van Orange aangekomen en aangesloten. Deze functioneert goed maar er is geen ADSL signaal via telefoonkabel. Er is uberhaupt geen signaal ook als ik een telefoon aansluit. Dus gaan we Orange maar eens bellen om dit euvel te verhelpen. Daarna hoop ik internet te hebben en kan ik wat regelmatiger de blog updaten. Nu moet ik elke keer naar de SPAR om hun Wifi te gebruiken. Komende dagen wordt zonnig tot zeer zonnig mini Heinekenweer voorspeld. Dat komt goed uit voor de volgende bezoekers Marjolijn en Keba. Die arriveren eind zondag voor een weekje op Les Cotes. De permanante gast Tia vermaakt zich hier ook uitstekend. Ze scharrelt wat rond op het terrein maar blijft alert om op de veranda te zijn. Want daar is het altijd wat leven in de brouwerij. Ik heb ook een paar kleine flesjes Heineken van 150 ml gekocht. Grappig die mini-Heineken. Dan moet Marjolijn zich als verpakkings expert van Heineken zich ook thuisvoelen op Les Cotes.

Geen opmerkingen: