Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Het wordt nog mooier

SONY DSC                     Ook Marjolijn en Keba hebben de ‘werk’kriebels hier op Les Cotes. Zijn hebben het opschoonwerk van de tuin in gang gezet door de Noren voortgezet. Nu is alles rondom zwembad vrij van onkruid. Keba heeft SONY DSC                     zich ook nog vol overgave gestort op de brandnetels langs de zonnebloemveld kant. Ook dat is nu helemaal opgeschoond. De zonnebloemen zijn inmiddels behoorlijk gegroeid. Marjolijn heeft naast het onkruid werk ook het plafond en muren in de slaapkamer verder afgeschilderd. Naast dit aktief SONY DSC                     zijn  was er ook ruimte voor luieren van Keba. En Tia deed trouw mee. Marjolijn deed als ontspanning een inspanning om op het luchtbed in het zwembad te komen en vooral te blijven liggen. Op de foto collage zie je het resultaat. Niet slecht voor een eerste keer :)?
Gisterenmiddag kwamen ook Miranda en Katinka langs. Ik heb hun vorig jaar ontmoet op camping Chateau Guiton en zijn ook trouwe Mijn Camper blogvolgers. Zij verblijven op camping Domaine Le Portrait. SONY DSC                     Uiteraard zijn ze enthousiast om daar te camperen met hun Eriba, Eriba, Eriba. Onder het genot van een drankje hebben we bijgepraat op de veranda van Les Cotes. Verder heb ik ze Les Cotes laten zien. Leuk om hun weer te ontmoeten. Dus ook even voor het nageslacht vastgelegd op de digitale wijze.
telefoonVanmorgen vroeg stond de Orange man op de ‘stoep’ om te checken waar het mis was met de ADSL lijn. De kontakten van de lijn bij een van de Pukbuiten palen was geoxideerd. Zijn werk met het karretje op zijn wagen deed me denken aan Puk van de Petteflet, boekje van Annie M G Schmidt. Maar ook binnen in mijn huis was een stuk leiding dood. Alles was snel opgelost en dus heb ik nu een internet aansluiting. Weliswaar niet een supersnelle (slecht max 2 MB per sec) maar dat past wel bij het fantastische langzame landschap. En het past bij de slow life beweging die ik hier begonnen ben. Ofwel onthaasten.

Geen opmerkingen: