Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Weer een mijlpaal verder

Vandaag is mijn slaapkamer op Les Cotes min of meer afgerond. Gisteren zijn Marjolijn, Keba en ik naar Angouleme geweest voor het aankopen van vloerbedekking voor mijn video studio en slaapkamer. In de zeer grote Merlin Leroy winkelketen kon je ogen weer eens uitkijken over het aangeboden assortiment op het gebied van bouwmaterialen. Een soort super Gama. Ofschoon het assortiment vloerbedekking beperkt was kon ik toch wel slagen. Maar het had nog wat voeten in de aarde. Bij afhalen van de drie stukken vloerbedekking bleek nu ineens dat men niet voldoende had. Daarom terug voor hernieuwde keuze voor de slaapkamer. De drie rollen van 4 bij 4-6 meter slaapkamertapijt konden uiteindelijk allemaal in de camper. Ofschoon de intentie was om op de terugweg nog langs een zaak te gaan voor buitenmeubels bleek dat de Tom Tom weer eens op hol sloeg. Dus de zaak was onvindbaar. En dat heerlijke Dom Dom gedrag werd zelfs voortgezet toen we terug wilden naar Pillac. Dus dat laatste nekte ons een beetje. Enigzins uitgeput van een dagje winkelen bleek tot overmaat van ramp dat we ook ergens de pastic zak met gekochte Stanley messen, lijn etc hadden laten staan. Gevolg vandaag weer op pad om dat te kopen bij de SEMAT in Villebois Lavette mijn vaste leverancier. Bonjour monsieurLattenbodem2 Luten zegt Laurence, 'eigenaresse' van SEMAT in dit plaatsje al als ik weer eens langskom om wat aan te schaffen. Dus eind ochtend konden we eindelijk aan de slag met leggen vloerbedekking, het Ikea bed in elkaar zetten alsmede het nachtkastje en de lattenbodems. Het in elkaar zetten van de lattenbodem is nog wel een hele klus. Maar Keba en Marjolijn lukte het wonderwel onder het nieuwsgierig oog van Tia. Dus als het even mee zit kan ik vannacht in mijn eigenslaapkamer slapen. Dus weeer een mijlpaal verder. En vanavond gaan we weer lekker BBQ onder het genot van een Pommerade 2003 uit de collectie. We hebben het verdiend na gedane arbeid.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

J.B.zo er is flink geklust!Dat kun je wel aan Marjolijn[en Keba]overlaten.En jij nu lekker in eigen bed;tu rê^ve aux e/te/s qui demeurent toujours[on hollandais]In ieder geval slaap lekker alledrie,groet Neel.

Wim en Tineke Ellenbroek zei

mooi dat je slaapkamer klaar is!!
en koop toch eens een echt gps, een Garmin dus... ;-)