Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Nou dan maait ik dat toch even

Joop maaiDat is de titel van  nieuwste videootje die Jurgen gemaakt heeft van mijn gras maai aktiviteiten op Les Cotes. De titel is geinspireerd op een TV uitzending van 1982 van  …. . Kijk maar naar het fillumpie. Wederom een grappige productie met fraaie camera standpunten, tegenlicht opnamen en camera gemonteerd op maai machine. Het geheel met een sappige glimlach naar het maaai machinepark dat ik tot mijn beschikking om het gras kort te houden. In deze dagen niet echt nodig want er is sinds enkele weken geen druppel regen meer gevallen. Dus gras groeit niet en wordt alleen maar geler. Maar ik maait rustig door :).

2 opmerkingen:

Jolanda en Gerrit zei

Hahahaha die is erg leuk joop, ik heb even heerlijk meegezongen op de muziek en vrezelijk gelachen om je filempie....Gr Gerrit en Jolanda.

Wim en Tineke Ellenbroek zei

het is wel een heel mooi filmpje geworden Joop; complimenten aan Jurgen!