Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Vlonder gereed

Ik kreeg nog een paar extra foto’s van de vlonder waaraan Wim de laatste hand heeft gelegd. De vlonder is nu af en ziet er schitterend uit. Klassewerk Wim!week 38-302Ik kan me voorstellen dat volgende jaar met de kleurrijke ligstoelen het er allemaal gelikt gaat uitzien. Ik heb van Wim begrepen dat er honderden speciale schroeven ingegaan zijn. Inmiddels heb ik de opdracht verstrekt voor het vervangen van alle kozijnen in het Vlonder bijna gereed2hoofdhuis. Dan heb ik ook beneden overal dubbel glas. De kozijnen zullen in witte grondverf afgeleverd en geplaatst worden hopelijk voor de winter. Ook zal ik dan twee openslaande deuren hebben bij hoofdingang. Het dubbel glas zal zeker bijdragen aan comfort in het huis gedurende de winter.
Inmiddels heb ik mijn kamer op het werk behoorlijk leeggeruimd. Veel weggegooid in de papier recycling container. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt om geen rapporten etc te bewaren gaat het vlot. Nu dit weekend ook wat eerste aanzetten voor opruimen in mijn huis. De herfsttinten zijn inmiddels buiten volop aanwezig. De laatste herfst in Kvaløysletta.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, echt heel mooi die houten vlonder!En dat dankzij superman Wim.
Chapeau
Groet, Marjolijn

Anoniem zei

J.B.de Maandagmorgen-blue's.Storm en regen hier.Onweer verwacht.Je bericht gelezen,mooi man.Lonkend perspectief,de vlonder met een luie stoel,de zon,de zomer in Pillac;ik geniet nu al,de week kan beginnen voor mij.Voor jou het beste en sterkte toegewenst in deze laatste fase van je leven in Nooorwegen.Hou je taai,groet,Neel

Varekai zei

Badmeester tot wanneer is dit zwembad open.

Rob en Adrie