Pagina's

maandag 10 december 2012

Foetsie

Gisterenavond was het behoorlijk stormachtig. Het was echt nodig om campertreeplankde snelheid tijdens het rijden in de camper terug te brengen. Na enige tijd hoorde ik duidelijk dat er wat rammelde. Een stop op een parkeer plaats maakte duidelijk dat de treeplank behuizing aan de bijrijderskant niet bestand was geweest tegen de harde wind. Foetsie was de treeplank. Ik had al eerder de treeplank aan de bestuurderskant opnieuw laten vastzetten. Nog even terug gereden maar Tia bos Oslohelaas pindakaas de tree plank vond ik niet terug. Dus ik moet weer even naar mijn camper dealer.

Gunn Berit zond me vandag een SMS berichtje waarin ze verteklde dat Tia recent bij een een wandeling in Tromsø stopte bij een geparkeerde grijze auto die op mijn Doblo leek. Ze ging op achterpootjes staan en keek naar binnen. Ze dacht dat ik erin zat. Vertederend  nietwaar? Hier nog een fotootje van Tia na een Obelixwandeling van enige weken gelden in een bos bij Oslo in de buurt. Het is wel duidelijk ze heeft zich best vermaakt met overal in de modder te snuffelen.

En nog even een fotootje van een koopje in Frankrijk. Ik kon deze Obelix niet laten staan. Het is een USB stick. Als je de romp van Obelix er aftrek is de stick zichtbaar en kun je hem gebruiken. Het is maar dat je het weet.

Geen opmerkingen: