Pagina's

zondag 23 december 2012

Hondenbakfiets

Terwijl ik op de fiets naar het centrum van Gouda reed viel mijn oog op een hond bakfietsbakfiets waarin een mooie hond rechtop stond. Zijn voorpoten op de rand van de bakfiets terwijl zijn baas dapper trapte. Dus even snel een fotootje en een kort gesprek met zijn baas. Het bleek een Franse rashond te zijn. De naam van de hond was Louis. Paste precies bij zijn vrolijke hondekop. Er zat een zijdeurtje in het bakkie waardoor hij naar buiten kon. Ik zag Tia schaatsenal in gedachten ook in zo’n karretje. Verder was het in Gouda een vrolijke boel. Op de markt tal van buitententen met verwaming om koffie te kunnen drinken. Dus ook maar een bakkie gedaan. En zelfs een kleine kunstijsbaan waar het een drukte van jewelste was.
Inmiddels heb ik de de Philippe Starck toy stoelen in de camper staan. Verder nog een mooie HD Hewlet packard monitor van Edgar gekregen. Ik ben nog even weer bij Edgar en Femke op bezoek geweest. Mats wordt met de dag een mannetje met een eigen willetje. Hij gaat onder begeleiding de trap al op als het bedtijd is. Hij speelt graag met een vis hengelspel en leest graag boekjes. Ik heb van dat alles nog wat video opnamen gemaakt. Tezijnertijd volgt het filmpje op deze blog.
Nog wel een ander filmpje nu op de blog over de introductie van de maatjes haring App ‘Hoe vers is mijn vis’?’. Mijn Noorse Nofima collega heeft ter gelegenheid van de introductie van de App uitbreiding wat opnamen gemaakt bij een viskraam dichtbij het station van Haarlem. Het eindresultaat kun je hieronder zien.
 

1 opmerking:

Anoniem zei

filmpje is leuk om te zien, maar geeg mij maar een bitterbal of zoiets!
Groet, Marjolijn