Pagina's

vrijdag 21 december 2012

Tussen de koeien

Afgelopen week heb ik samen met Jurgen de laatste video opnamen gemaakt voor een video newsletter van een Europees project waarbij ik koebetrokken ben. Het interview met de Italiaanse coordinator van het project werd gehouden bij een boerderij in Oudekerk aan den Amstel. Deze boerderij word door twee jonge mensen gerund en staat ook open voor bezoek om het brede publiek beter te informeren over het boerderij gebeuren. De coordinator, altijd smetteloos gekleed, werd in een paar te grote laarzen gehezen. Het interview in de stal werd op de achtergrond door de koeien ondersteund door geloei en nu en dan wat gezeik. Nu kan de montage van de film beginnen. Het eindprodukt wordt tezijnertijd op de laatste conferentie in Milaan vertoond.

Verder nog een lezing gegeven deze week op de Hogeschool Zeeland over mijn aktiviteiten aan de Universiteit. Ofschoon het plan was om met de camper te overnachten kon ik geen geschikte camperplek vinden. Het was al wat donker toen ik in Vlissingen aan kwam. Dus maar een nachtje in een zeer mooi ‘van der Valk’ hotel overnacht.

Inmiddels zijn vier mooie witte Toy stoelen Toy chairaangekomen. Deze stoelen, ontworpen door Philippe Starck gaan straks rond de tafel in mijn video studio in Pillac gezet worden. Ik neem ze mee in de camper na de Kerstdagen. Het is de bedoeling dat ik 28 December richting Pillac ga. En na de overgang naar het nieuwe jaar 2013 ga ik doen wat ik al lang van plan was. Met de camper naar Portugal om hopelijk wat winterzon op mijn lijf te voelen,

Geen opmerkingen: