Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Boodschappen

Vandaag was een boodschappen dag. Ik had nog wel wat huishoudelijke zaken af te handelen hier in Frankrijk. Dus na ontbijt erop uit. Bij het aantrekken van mijn  laarzen kwam er uit een van de laarzen een wat merkwaardig lucht. Nadat ik de laars op zijn kop gezet had rolde de dode huis muis eruit. Ik had het schattig muisje voor mijn vertrek al waargenomen maar kennelijk had het neergelegde gif goed gewerkt. Sorry voor de aanhangers voor de Partij van de Dieren. Het muisje had zijn laatste rustplaats binnen in mijn laars gevonden toen die op de grond lag. Ik heb vervolgens de muis onder het spelen van Faure requiem gecremeerd in houtvuur van de kachel. Rest in piece house mouse. Ja ja je beleeft nog eens wat hier op het platteland.
Nadat ik het vuile water van de camper geloost had in St Severin bij de camperplek stond een bezoek aan de supermarkt Le Clercq in Riberac op het programma. Daar heb Studio eind middagik in de non-food sector een Hewlett Packard (HP) Photosmart 6510 kleuren printer aangeschaft. Uiteraard op aanraden van onze HP man Edgar. Verder een paar memory cards gekocht voor videocamera en het fotoframe voor Nelemarie. Dus Neel je verjaarsdags kado met fotos wordt in Februari eindelijk afgeleverd. Ook nog voor een Bosch wasdroger gekeken en voor een HD TV van Sony. Een wasdroger is echt wel nodig omdat ik geen zin heb om voortdurend met een rek met wasgoed in mijn studio te zitten. Die studio was overigens aan einde toch al een beetje  een chaos door het uitpakken en installeren van de printer. Maar ik kan me nou toch een partijtje printen. Je houdt het niet voor mogelijk zelfs draadloos! Ook de Toy stoelen staan mooi rondom mijn werktafel. Dus genieten hier binnen. Verder geniet ik van de mooie frisse dagen buiten in het schitterende landschap. 

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.tjemig,daar beloof je me wat,helemaal spannend,ik ben nieuwsgierig.De stoelen staan goed.Je bivakkeert,denk ik,veel in de studio,het ziet en voelt wel behaaglijk,om het woord knus niet te gebruiken?!En verder stomme muis.Tot een volgende keer,groet Neel.