Pagina's

zondag 13 januari 2013

Kapstok

Vol verwachting maakte ik deze week bij een bezoek aan Marjolijn de doos open waarin de bestelde Chase kapstokChase kapstok (zie foto links) zou moeten zitten. De bestelling was al te laat afgeleverd maar alla kniesoor die daar over valt. Toen ik het pakketje zag waarin de kapstok zou zitten vond ik het al wat klein. En inderdaad na uitpakken bleek er weliswaar iets van Chase afgeleverdeen kapstok in te zetten maar het was verre van wat ik besteeld had en ook niet compleet. Dus dat was toch even een tegenvaller. Uiteraard kan ik best leven zonder kapstok in Pillac. Maar toch het internet bedrijf DirectDesign doet zijn naam geen eer aan. Better om het te veranderen in  IndirectDesign.

Ook heb ik nu het verjaarsdagkado (digitaal fotoframe) bij Nelemarie afgeleverd met een behoorlijk lading fotos die ze over de afgelopen jaren gemaakt heeft. Je krijgt een uitgebreid beeld van onder andere haar directe leefomgeving. De renovatie van het huis en wijk staan er uitgebreid op. Dan kan ze daar nu nog een keer van genieten. Morgen weer richting Pillac met de camper.

Geen opmerkingen: