Pagina's

zondag 10 februari 2013

Stijgende lijn

In Juni 2009 ben ik begonnen met deze MijnCamper blog. In dat jaar heb ik 40 blog berichten geschreven. In 2010 in totaal 53 berichten en en in 2011 weer 50 berichten. Het top jaar was tot nu toe 2012 met 77 Choco truffelsschrijvels. Dus er zit progressie in. Ook heb ik nu bijna 70 videootjes op mijn blog staan. Van deze videos zijn er twee populair geworden als je kijkt naar het aantal keren bekeken. Walnoot kraken is met op dit moment 774 keer bekeken de topper gevolgd door Pineau de Charente (442 maal bekeken). Nu maar afwachtend of we deze stijgende lijn kunnen voortzetten. En ter gelegenheid van de stijgende bloglijn heb ik voor jullie een foto van choco-truffels. Ik kreeg ooit bij Restaurant Le Perigord in Aubeterre aan het eind van het dinner bij de koffie dit giga glas op tafel gezet. De ober zei: Eet er maar zoveel als je lust. En dat terwijl ik me best doe om te matigen. Maar ik heb er toen wel twee van genomen. Zondigen is een onderdeel van het leven :)
Vandaag ga ik zalm uit de oven bereiden. Heel eenvoudig: zalm met laagje creme fraiche en wat pesto. Dan een kleine 15 minuten bij 200 C in de oven en smullen maar met een frisse salade en zeekraal. Maar geen choco truffel erna.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.en toch en toch bewonder ik de Fransen in hun poging hun taal puur te houden.Wij hollanders rommelen maar raak met ons ge-autodate.Nog een paar voorbeelden:achteraf=min acht.antiloop=middel tegen diarree...krakeling=zoontje van inbreker.Kieskeurig=tand in goede staat..Minister=heel kleine ster.Bedacht=naast bed nummer zeven.Profeet=professor aan tafel.Super-de-luxe=onbetaalde benzine.Uitzonderlijk=begrafenisondernemer op reis.Verzuipen=drinken in het buitenland.Paling=vader van chinees meisje.What "s in a name;autodate kan er wel bij. Ik geniet van je blog's:hou de vaart erin.Je fan Neeltje.