Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

Happy hour

Happy hour is een wel bekend begrip. Ik heb mijn vrijdag na een intense happy hourrelaxing week afgesloten met een happy hour. Een klein glaasje witte Pineaux de Charente en een borrelhapje vielen mij ten deel. Het borrel hapje had ik vanmorgen bij LeClercq in Riberac gekocht. De boursin producent had weer iets nieuws ontwikkeld. Boursin kaas met peper in een kleine stukje gerookte ham gerold. Alles in een handige verpakking. Een zeer smakkelijk aperitif. Paste goed met het drankje.
Verder vanavond kabeljauw, home-made aardappelpuree en worteltjes op het menu. Daarmee zit deze week in Pillac erop. Verder heb ik een korte video impressie gemaakt hoe de omgeving van het huis er op 1 maart 2013 uitziet, De opnamen eindigen binnen met een vaas vol met bonte tulpen. Dus een beetje voorjaar. Ik was verbaasd dat ik 20 mooie bonte tulpen van goede kwaliteit voor maar 5 euro bij LeClercq kon kopen. Dat maakte me nog eens blij. Dus echt happy hour hier. Niet alleen dit uur maar in het algemeen voel ik me wel happy. En dan is nog niet eens de zomer begonnen :) en zijn er nog veel mooie gebeurtenissen te verwachten.
 

Geen opmerkingen: