Pagina's

zondag 31 maart 2013

Lezen en bellen

Mijn vrolijk pasen begon goed in hotel Augusta in IJmuiden. Gisterenavond eitjeseen heerlijk paas dinner. Allemaal heerlijke kleine gerechtjes en smakkelijke wijnen erbij. En vanmorgen bij het ontbijt een klein zakje chocolade paaseitjes. Ook vielen mij deAugusta lamp lampen op in de ontbijtzaal. Ze zijn van een identieke stijl als beschreven in de blog ‘Heen en terug naar de Ardeche’. Een blog van Marthy en Mart die zowel in de Ardeche als in Nederland wonen. Ik volg hun blog waarin Beamer testdeze lampen ook voorkwamen. Klik hier om het artikel te lezen. Verder kon ik de video beamer uittesten omdat ik in de suite mocht verblijven van het hotel. In deze grote ruimte kon ik video vertonen op de muur. Gaf wel een grappig effect. Er loopt een streepje door het beeld van het behang. Overigens ben ik dik teverden over de kwaliteit van de beamer. Dus een aanwinst.
Gisterenmiddag een bezoekje gebracht aan Femke, Edgar en Mats in Barsingerhorn. Natasja en Wino waren er ook. Dus een gezellig familie gebeuren. Mats is in de volgende fase van zijn ontwikkeling. Hij loopt in zijn spanbroek vrolijk rond. Edgar schreef me al eerder dat Mats loopt als een cowboy. Mats vind het ‘lezen’ in plaatjes boeken waarbij je ook nog op geluidsknopjes kan drukken prachtig. Dus dat was genieten om met Natasja zijn beesten boek te lezen. Het is leuk om te zien dat Mats net als Natasja en Edgar vroeger het leuk vinden om het Jip en Janneke boek te lezen. Wie niet? Mats toont ook al zijn eigen willetje zoals te zien is in videootje. Verder is hij dol op mobiele telefoons. Dus toen hij de kans kreeg ging hij er mee aan de haal. En op de vraag van Edgar ‘Mats, wie ga je bellen?’ geeft hij aan het eind van de video het antwoord. Wie kent het antwoord niet zou ik zeggen.

Geen opmerkingen: