Pagina's

donderdag 11 april 2013

Opschudding

De afgelopen dagen ben ik of gebeld of geemaild door Maison du Monde. bestelautoBij Maison du Monde heb ik mijn tuinmeubilair gekocht. Ik kreeg twee keer een email dat het meubilair afgezonden was. Vervolgens nog eens een telefoontje dat het er aan kwam. En vanochtend nog een telefoontje van de chauffeur dat hij er over een kwartier zou zijn met zijn ‘camion’. En een kwartier later nog een telefonische vraag of hij op het juiste terrein stond. Inderdaad hij stond op Les Cotes maar wel te ver doorgereden op het gras richting huis. Gevolg dat zijn banden spinden vanwege de regenval van de afgelopen uren. En vervolgens ging de chauffeur nog eens spontaan proberen te keren. Zo gleed de bestelauto af richting de zijkant van mijn huis. Op een meter van de muur kwam de auto tot stilstand. Gelukkig liep dat goed af. Mijn profiel strips die ik in zulke gevallen voor mijn camper gebruik gaven ook geen soelaas om de bestelauto eruit te laten rijden. De wat drukdoende chauffeur vroeg of ik geen tractor had :).
Vervolgens op pad met mijn Doblo naar de olie buurman Petit die wel enkele tractoren bezit. Helaas die was niet thuis. Toevalligerwijs kwam een tractor met grote aanhanger voorbij. Na wat uitleg was de boer bereid te helpen en gingen we terug naar Les Cotes. De rest van het verhaal laat zich zien in de bijgaande video die ik snel kon maken met mijn  iPhone. Geen top kwaliteit maar wel hier erg aktie-achtig. De chauffeur vroeg me benauwd of ik de film ging zenden naar Maison du Monde als een klacht. Nee hoor dat doe ik niet maar ik zet de video op mijn blog heb ik hem verteld. Mijn tuinmeubilair staat inmiddels nog ingepakt onder het dak van de veranda want de regen valt nog steeds.
 

 

1 opmerking:

Wim en Tineke Ellenbroek zei

Leveranciers doen soms rare dingen.... en ze zullen niet eerst even wat vragen.