Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Videoclip

Vanochtend zijn we naar Verteillac gereden rond koffietijd. Verteillac is een gezellig dorp met verschillende terrassen. Verder een bakker met heerlijk brood en gebak. En er was reden voor gebak. Het is vandaag exact twee jaar geleden dat ik de koop van Les Cotes bezegelde op het terras van café Calice in Verteillac met Johan de vorige eigenaar onder het toeziend oog van Wim. Er is in de afgelopen twee jaar veel veranderd op Les Cotes. Even opsommen: dak vernieuwd om lekkage te voorkomen, afwatering rond huis om lekkage door muur te voorkomen, het gasten verblijf helemaal opgeknapt, vernieuwde elektra, nieuwe badkamer, woonkamer en slaapkamer opnieuw geschilderd en ingericht, nieuwe kozijnen met dubbelglas in hoofdhuis, hard houten vlonder terras rond zwembad, vernieuwing zwembad pomp en filterhuis, tuinaanleg bij gastenverblijf en zwembad, een eigen videostudio op eerste etage, wifi en niet te vergeten het opruimen. Op een dag als vandaag is het dan ook goed om nog eens al diegenen die dit mogelijk gemaakt hebben te bedanken. Dank dank en nogmaals dank. Ik geniet met volle teugen van de Winkle van Sinkelmooie locatie en het leven hier. Dus in Verteillac naar de bakker voor lekkere gebakjes. En daarna koffie op het terras van café Le Calice met uitzicht op de Winkel van Sinkel in Verteillac. Een winkel waar je letterlijk van alles kunt krijgen naast de gewone supermarkt boodschappen. Fornuizen, TV toestellen, wasmachines maar ook schroefjes, poten en pannen. Noem maar op en ze hebben het.
In de middag ben ik bezig geweest met video opnamen van Jasper en Marlieke. Ik gaf al aan in een van Jasper en Marliekemijn eerder blogs dat zij muzikale talenten zijn. Beide hebben een conservatorium opleiding achter de rug. Jasper speelt drums en gitaar en is afgestudeerd op muziek productie. Marlieke zingt en acteert en is afgestudeerd op muziektheater. Onlangs vervulde ze haar eerste rol in TV commercial voor Startpagina. Voor mij wilden ze allebei meedoen in een clip voor Les Cotes. De ruwe opnamen zijn nu gemaakt en de komende dagen zal ik de montage afronden. Dus nog ff wachten bloglezers. Maar Marlieke kunnen jullie nu al zien in de bijdegrondse rol van onderstaande commercial.

1 opmerking:

Jurgen zei

"Dat is een keurige site, daar is niks mis mee" . Deze tekst uit de commercial die ik één keer (ik kijk weinig tv) gezien heb vond ik erg leuk. En nu blijkt dat dit Marlieke is. Helemaal leuk!.