Pagina's

zondag 1 september 2013

GoPro

Be a HERO luidt de advertentie tekst voor de mini videocamera die vooral gepromoot wordt voor het filmen, vaak met een groothoek perspectief, van actie gerichte activiteiten (skiën, waterskiën, bergbeklimmen, autoracen). Ik heb zo’n hebbedingetje ook enige tijd geleden aangeschaft. Ofschoon ik geen skiër, waterskiër, bergbeklimmer of autoracer ben kan je er veel lol van hebben. Vandaag maar eens Tia GoProuitgeprobeerd in de saaie Fiat Doblo tijdens een ritje met Tia. Zij gaat vaak mee naar de bakker om croissants en stokbrood te halen. Ze staat dan veilig in haar tuigje vast op de achterbank en gluurt dan parmantig tussen de twee voorstoelen naar buiten. Ze doet overkomen alsof ze het hele landschap in haar opneemt. Ze vindt dat prachtig. Zij is dus voor mij de HERO in het testfilmpje dat ik vandaag gemaakt heb. In een rondje Pillac en omstreken heb ik de camera ook nog uitgetest door deze in een speciale zuigkop behuizing op motorkap te plaatsen en op de zijkant van de Doblo. Je hebt dan wel het gevoel van zal het wel blijven zitten. Maar dat doet het. Door de groothoeklens krijg je ook de fraaie vertekening van het beeld. Cool hoor! En zo kwamen we de eerste September 2013 door met een autoritje en daarna wat videomontage. Voor de rest genieten van de zon en zondagsrust. Kijk nog ff naar de video.

1 opmerking:

jurgen zei

Leuk Joop! prachtig hoe Tia er bij zit.