Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Foto terugblik

Vanochtend ben ik begonnen aan drie overzichts video's van het leven op en rond Les Cotes in Pillac in 2013 op basis van het groot aantal foto’s die Les Cotes restanten zonnebloemenJoosje in 2013 heeft gemaakt. Het gebruik van foto’s mits goed gemaakt geeft een extra dimensie aan de video. Ik had zoveel foto materiaal tot mijn beschikking dat het drie video’s geworden zijn. Eén tot en met het voorjaar 2013 ondersteund met de magische muziek klanken van Biosphere.
 

De tweede over de zomerperiode met daarin het bezoek van Jasper en Marlieke. Daarmee kun je nog eens nagenieten van de heerlijke vismaaltijd die ze samen hebben bereid. En deze video is ondersteund met hun ‘eigen’ muziek door Marlie’s Angels opgenomen in de studio van Jasper.

En de derde video over de bloemenpracht in de tuin rondom het zwembad, de schitterende avondopnamen en het najaarsfruit. Op de video's kom ik zelf ook eens in beeld. Weliswaar ongeschoren af en toe. Dit keer dus niet weggedoken achter de camera. En de muziek is van Miles Davis. Puur zoals de natuur hier.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk jaarverslag heb je van de foto's gemaakt lieve Joop en mooie muziek erbij gevonden! Joosje

Anoniem zei

J.B.omgeving en huis zijn door mevr.Joosje Horstink wel heel mooi en me oog voor details in beeld gebracht.En door jou prachtig in beeld 'vertaald'.Je bent rijk en ik geniet er zo zeker van meeGoetjesen het beste in de afsluitende weken,Neel.