Pagina's

maandag 28 oktober 2013

Storm

Op de foto een beeld hoe mijn video studio erg begin van deze middag Studiouitzag. Een rommeltje om het opgeruimd te krijgen. Nee niet het gevolg van de storm die over Nederland in de kleuren oranje – rood geraasd heeft. Maar het gevolg van het in elkaar zetten van twee Ikea kasten waardoor ik nu eindelijk weer wat verhuisdozen die op de open zolder stonden kon gaan op ruimen. Ik heb voornamelijk video spullen (camera's,Opgeruimd statieven, reflectie schermen, tapes, microfoons, groot assortiment kabeltjes etc.) gesorteerd en netjes opgeborgen. Je verzamelt wat video spullen in de loop der jaren. Ook verrassend om te zien hoe de ontwikkeling snel is gegaan met video. Van zware buizencamera met zware accu en grote analoge tapes naar de digitale steeds kleiner wordende HD camera. En van analoog naar digitaal en toenemende kwaliteit. Bijna alle filmpjes op Youtube zijn tegenwoordig van HD kwaliteit.  De grote opruim actie heeft er ook toe geleid dat mijn werktafel minder vol is. Ik heb mijn dag tot zover nuttig besteed aan mijn video huishouden in Pillac waar het goed toeven is.

1 opmerking:

Jurgen zei

Heel goed Joop, dat opruimen. Daar denk ik ook wel eens aan maar daar blijft het dan ook bij. Leuke fotoserie ook, van Joosje op YT.