Pagina's

woensdag 27 november 2013

Personal hotspot

Wat is dat nou weer Personal Hotspot? Een soort privé hutspot met worst? Nee hoor, niets van dit alles. Maar het is een mogelijkheid om je iPhone te gebruiken als een wifi bron. Op die manier kan ik het probleem van geen wifi connectie voor mijn laptop in la Luna verhelpen. Niet de goedkoopste oplossing maar geen wifi is ook niks. En ondanks het zeer mooie landelijke uitzicht wil ik straks na mijn knieoperatie wel wat kunnen communiceren met de buitenwereld. Voorlopig staat nu de knie operatie in de ochtend van 5 Haan kraait smallDecember gepland. Alleen de opgelopen verkoudheid van een paar dagen geleden kan nog roet in het eten gaan gooien. Die probeer ik er onder te krijgen met voorgeschreven antibiotica. Ik ben inmiddels wat gewend aan mijn la Luna stek hier. Zeer landelijk en de haan kraait er vrolijk op los. Ik heb de haan getraind nu viermaal te kraaien. Ik verwijs hierbij naar de video van 20 seconden. Driemaal kraaien vond ik te veel lijken op Lucas 22:56 voor diegenen die het nog eens willen nalezen.
 
Afgelopen maandag ook nog een bezoekje gebracht aan Edgar, Femke en Mats. Kleinzoon Mats kletst er vrolijk op los. Hij kent alle namen van zijn vriendjes op de kinderopvang. Verder is Mats blokken kleinhij gek op puzzelen en met blokken spelen. Hij trekt daarbij ook zijn eigen plan zoals de Belgen dat zeggen. Heel behendig haalde hij blokken die Edgar op zijn bouwwerk had gezet weer weg en plaats zijn blokken. Later bij het naar bed gaan riep hij eenmaal in zijn bed liggend Opa Opa. De volgende ochtend zei hij tegen Edgar ‘Opa weg’. Onroerende kleine momenten in het leven die heel veel waard zijn.

Geen opmerkingen: