Pagina's

zondag 5 januari 2014

Nieuwjaars wens met of zonder ….

….zoen. Morgen zal voor veel mensen de eerste werkdag in 2014 beginnen. Bij veel bedrijven, instellingen of instituten is er dan op de een of andere manier een nieuwsjaar bijeenkomst. Vaak in de ochtend waar de directeur nog wat stichtelijke pep-talk woorden spreekt.
Daar sta je dan is mijn ervaring ook elke keer voor een keuze. Ga ik mijn vrouwelijke collega nou wel of geen zoen geven op haar wangen als ik haar het beste wens voor komend jaar. In een flits neem je dan die beslissing. Ik weet dan niet goed meer maar waarom ik de één wel zoen geef en de ander niet. Bij sommigen ontkom je erg gewoon niet aan omdat ze je spontaan naar je toe trekken. Maar aangezien ik niet meer werk ben ik van deze dilemma's af :).
Mijn 2014 is begonnen en dus 2013 geëindigd bij Jan en Arienne in Boskoop. Ook Marjolijn was van de partij. Met z’n vieren hebben we alle lekkere hapjes eer aangedaan. Voor het eerst weer na weken een glas rode wijn gedronken. Ook de nodige oliebollen van de banketbakker en wat appelflappen gebakken door Joosje werden vakkundig verorberd. Na het ontbijt op nieuwjaarsdag heeft Jan me weer naar la Luna gebracht. Daar heb ik mijn hart oDDJ-WeGo2 Pioneer DJay 2 Apppgehaald aan een nieuw speeltje. The DJ controller van Pioneer (DDJ-WeGo2) in combinatie met de DJay 2 App op mijn iPad Air. Inmiddels weet ik nu van alles een beetje meer rondom de DJ controller en de App. Ik vind het echt fantastisch om in deze tijd van moderne communicatie middelen te leven. Kennis en ervaring opdoen met deze tools en de reeds in 2013 aangeschafte VJ software Resolume is één van de doelen die ik mezelf voor 2014 heb gesteld. Dus de kop is eraf!

Geen opmerkingen: