Pagina's

maandag 24 februari 2014

Nog een keer

Over een kleine week ga ik weer richting Pillac. De Fiat Doblo moet herladen worden omdat ik met meer terug ga dan dat ik eind November 2013 kwam. Ik heb zo wie zo vijf extra dozen waarin de verzameling blikken speelgoed zit. Ook heb ik vorig week mijn werkkamer op de WUR nog wat ontruimd. En zo zitten er drie maanden Nederland erop en ga ik Jenga towermet nieuwe knie terug. Afgelopen week nog een bezoek gebracht aan Edgar, Femke, Natasja, Wino en Mats. Allemaal tezamen in Barsingerhorn ook met de drie poezen van Edgar en Femke. Mats gaat erg lief met de poezen om. Verder van een gezamenlijk maaltijd genoten. Mats liet zijn jongste kunsten nog eens zien met Jenga. Jenga is het spel waarbij iedere speler een blokje verwijderd uit een toren bestaande uit 54 blokjes. Elk blokje wordt weer terug gelegd op de top. Uiteraard wordt het geheel hoger maar ook instabieler. Dus je kunt het al raden. Toren valt om, geschater en dan de kreet … nog een keer! Op het videootje kunnen jullie ervan meegenieten.
Afgelopen zaterdag nog een bezoek gebracht aan Carel en Ineke in Gemonde. Zij kwamen samen met Paul afgelopenCarel etc zomer bij mij langs voor een reünie na zo 30 jaar. Deze keer was Paul er niet bij. Het was weer een vrolijke boel met hapjes en een drankje. Ook nog even naar het beestenspul van Carel en Ineke gekeken. Beide enthousiaste paardrijders en dat houdt ze jong. Uiteraard mocht een otofoto van ons drieën niet ontbreken voor de archieven.

Geen opmerkingen: