Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Tevreden

Na het monteren van de Ikea vitrinekast ‘Stockholm’ en het verschuiven van de huidige kast naar de keuken kon ik de beeldjes van Jan Jaap plaatsen in de vitrinekast. Daar komen ze extra tot hun recht. VitrineVerder heb ik de andere kast nu haaks op de muur geplaatst in de keuken waardoor de keuken iets intiemer wordt. Maar eens ervaren hoe dat bevalt. Ook kon nu een groot aantal blikken speelgoed motoren beter tot hun recht laten komen in deze kast. Kortom ik ben tevreden.
De Ikea artikelen werden vanochtend op tijd afgeleverd. Eerst schrok ik omdat de matras opgerold was. Het leek erop dat ik twee dunne overdek matrassen had gekregen. Maar de bezorger stelde me gerust. Deze matrassen worden vacuüm getrokken en kunnen daardoor opgerold vervoerd worden. Scheelt transport ruimte en dus kosten bij Ikea. De matras heeft ongeveer 48-72 uur nodig om slaap klaar te zijn. Het is maar dat je het weet. Verder was het regenachtig dag. Maar des te leuker om de inrichting in de Les Cotes verder af te ronden. Kortom huisje weltevreden.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.:truly"gezellig"Groet Neel.