Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Tractor en motoren

Toen ik vanochtend nog in mijn kamerjas in de woonkamer rondliep zag ik Tractorvanachter de hangar een grote tractor met daarachter een nog grotere ploeg bewegen. Het was nog redelijk vroeg en mistig op het land. Kennelijk een goed moment voor de ‘boer’ die het land bezit om de grond nog eens stevig om te ploegen. Het leverde een mooi plaatje op van een tractor die langzaam verdween in de mist. Ik neem overigens aan dat ik dit jaar weer zonnebloemen zal hebben op het land rondom. Vorig jaar File motorenstond er mais. En ik heb me laten vertellen dat het elk jaar wisselt.

Inmiddels heb ik ook alle blikken speelgoed motoren uitgepakt. In totaal bezit ik circa 40 stuks. Ik heb een groot gedeelte een mooi plekje gegeven boven op de houten balk in mijn video studio. Het lijkt nu een grote file van motoren. Een paar extra bijzondere exemplaren heb ik in de woonkamer tijdelijk een plaatsje gegeven. Ik ben in afwachting van de Ikea Stockholm vitrine kast waarin ik deze exemplaren zou kunnen plaatsen. Eindelijk was de vitrine kast op voorraad in Ikea-Bordeaux. Deze vitrinekast, een extra matras en nog een vloerkleed zullen naar ik verwacht eind deze maand afgeleverd worden. Dan is daarmee de inrichting op Les Cotes afgerond.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Vandaag twee nieuwe IKEA matrassen op ons bed gelegd. Wat is het toch een fijn warenhuis.

Joop zei

Je weet ik ben een IKEA fan. En ze bezorgen ook nog hier vanuit Bordeaux tegen een redelijk vergoeding. Kan je niet tegen op rijden.